Met liefde presenteren wij onze lokale kandidaten.

"Als je voor elke positie de beste speler kiest, heb je nog geen sterk elftal maar een team dat als los zand uiteen valt" Een uitspraak van voetbalgrootheid Johan Cruijff, die ook prima uit de mond van onze nummer 3: Robert Mast had kunnen komen.

De uit Kamperland afkomstige Robert zet zich binnen onze club onder andere in voor het thema Sport en Bewegen. Sporten is ontzettend belangrijk. Sport verbindt, geeft zelfvertrouwen, plezier en ontspanning. Door te sporten zorgen we bovendien goed voor een gezonde, duurzame en weerbare samenleving.

We zetten ons in eerste instantie twee van de zes dorpskernen de status van ‘sportdorp’ te verschaffen. Deze dorpen nemen het voortouw als het gaat om gezonde beweegprogramma’s. Daarna volgt de rest. Met Robert in ons team staat er een "teamplayer" van hoog niveau op onze spelerslijst. Om in voetbaltermen af te sluiten: " Robert is een belangrijke speler in de kleedkamer" We hopen vurig op een basisplaats voor deze Kampelander.