Met liefde presenteren wij onze lokale kandidaten.

Een frisse blik, een goed verhaal en een kritische grondhouding. In korte tijd heeft Evi Versluis laten zien over voldoende talent en politieke voelsprieten te beschikken. Tel daar haar doorzettingsvermogen bij op en je weet dat je een echte winnaar in je team hebt zitten. De in Geersdijk woonachtige Evi (28) staat op plaats zeven op onze lijst. De Noord-Bevelandse heeft een sterke band met het dorp Colijnsplaat en dat draagt Evi vol passie uit. Als jongvolwassenen merkt ze dat er veel dingen goed gaan maar dat er ook nog zat verbeterpunten zijn:

"Het is aantrekkelijk om naar de steden Goes, Middelburg of Zierikzee te trekken maar we moeten er samen juist voor zorgen dat ons eiland aantrekkelijk blijft!"

Dat doen we door in te zetten op werkgelegenheid, maar ook door te zorgen voor voldoende woningen voor jonge gezinnen. Alleen door samen onze mouwen op te stropen kunnen we ons eiland nog beter maken.