Bouwstenen voor de toekomst. Hey jij! zoek je mee naar de (GOUDEN) blije kei!

Woorden bouwen geen huizen, stenen wel! In ons verkiezingsprogramma hebben we dat ook opgenomen. We hebben huizen nodig om jonge inwoners hier te houden. Politiek is dus niet alleen voor oud, maar ook voor jong van groot belang.

Wij maken ons er de komende periode hard voor om een flink aantal nieuwe huizen te laten bouwen, voor jong, oudere jongeren én gezinnen. Inwoners moeten betaalbaar in onze gemeente kunnen (blijven) wonen, samen met hun gezin.

De eerste bouwstenen heeft ons lokale team daarvoor al klaargelegd. Niet één of twee, nee 120 (!) stuks om precies te zijn. In alle dorpskernen van Noord-Beveland liggen ze verstopt. Een leuke activiteit dus voor onze jonge inwoners zo ter afsluiting van de vakantie.

In elke kern ligt ook een (GOUDEN) kei. Voor elke kernwinnaar is er een toffe prijs! Hoe te innen? Simpel:  plaatsnaam in de comment en we nemen contact met je op. Veel plezier. De jeugd heeft de toekomst! Like & share dit bericht zodat alle keien gevonden worden, van Kats tot aan Kamperland en alles daartussenin.